30 Aralık 2012 Pazar

Virtual Box ile Android 4.0.3 kurulumu.

Evet arkadaşlar...Blogumuzun ilk yardım videosunu hazırladık.Bu videomuzda Virtual Box ile Bilgisayarımıza Android 4.0.3 kurulumunu anlattık...                                                                                  
Bunu anlatmamızda ki amacımız bazı programların birden fazla kurmamız gerektiğinde bu yöntemden yararlanmaktır.Bazılarınız Android emulatorleri var buna gerek yok diyebilir ancak Android emulatorlerin kararlı çalışanı henüz bulunmamaktadır ve bu Android emulatorleri bilgisayara bir kez kurulabiliyor.Bu yöntemle isterseniz 100 adet Android işletim sistemine sahip bilgisayar oluşturabilirsiniz...Neyse fazla uzatmadan videomuza geçelim...

Android 4.0.3 modifiye edilmiş dosyasına BURADAN ulaşabilirsiniz.
VirtualBox'a BURADAN ulaşabilirsiniz.




11 yorum:

ahmet babacan dedi ki...

vmware ile verdiğiniz sistemi kurdum.Winat9'u çalıştırmak istediğim kendisini resetliyor.Bu konuda yardım edebilir misiniz?

Duman Bulut dedi ki...

Anlatımımızda VMware programını kullanmadık, daha basit olan Virtualbox programını kullandık.
Birde Virtualbox ile deneyin eğer aynı sorun devam ederse yardımcı oluruz.

ahmet babacan dedi ki...

virtualboxda çalıştırdım sağolun ama reklamlar gelir mi bilmem.VMware çok kasmıyor bilgisayarı ondan söyledim.Bunun içinde bir çözümünüz var mı acaba.

Duman Bulut dedi ki...

VMware çalışma sistemini sevmiyorum kendine kullanıcı falan oluşturuyor ondan Virtualbox'ı tercih ediyorum...
Ben iki hafta önce araştırmaya başladım bu uygulamayı ozamanlar geliyordu ama bu aralar çalışmıyor diye bir söylenti var ne kadar doğrudur bilmem...Siz herşeyi ayarlayın (Tarih, Saat vb.)ve saat 11 den önce sanal makineniz acık olsun öyle deneyin bakalım.

ahmet babacan dedi ki...

teşekkür ederim yardımlarınız için..

Caner Kondak dedi ki...

hocam bırde su anda wınat calısıyor mu bu emulator androıdde bılgılendırırsenız sevınırım. sımdıden cok tesekkurler

Duman Bulut dedi ki...

Yukarıda açıklama yaptım 2 hafta önce çalışıyordu ancak şimdi düzelttiler diye bir duyum aldım ancak ne kadar doğrudur bilemem...

Yukarıdaki yazıda bağlantı linkini verdim ama görememişsiniz demekki...Yazıyı daha dikkatli okursanız Linki verdiğimi görebilirsiniz...

http://yadi.sk/d/D_oYUhif1XAYI buradan ulaşabilirsin

Caner Kondak dedi ki...

siz kullanıyormusunuz hocam reklam gelıyor mu. blogunuzu cok begendım gercekten cok guzel

Duman Bulut dedi ki...

Teşekkürler...

İlk başlarda kullanıyordum o aralar geliyordu ancak Windows 8 işletim sistemine gecince kullanmayı bıraktım...Siz tarihi ve saati doğru ayarlayın ve saat sabah 11 den önce sanal makineyi açın ozaman gelmesi lazım...Eğer gelmiyorsa adamlar düzeltmiş demektir.

Firat artık dedi ki...

2.bir androidi vbox ile kurduğum zaman winat9 ı marketten indirdiğimde açılışta ilk kayıt ekranına gelmiyor bi önceki makinanın mailiyle başlatıyor. var mıdır bunun bildiğiniz bir çözümü illa wmware ile mi uğraşmak gerek :(

Duman Bulut dedi ki...

VMware ile denemedim zaten VMware'ı tavsiye etmiyorum...Ben Win8 e geçene kadar Winat9 u kullandım ozamanlar böyle bir sorun yoktu ama şimdi ne olur bilemem...

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Host